loading...
حجاب و عفاف
وحید جوادی بازدید : 76 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

|توضیحات بیشتر|

 

ایوان ریدلی:                                                              

(نویسنده و خبرنگار معروف انگلیسی)

حجاب در زندگی من و حفظ امنیت من نقش بسیار زیادی را ایفا نموده و من با پناه آوردن به حجاب خود را در امنیت احساس می کنم.

ایوان

ویکتور هوگو:                                                              

(نویسنده معروف)

میگویند بردگی در اروپا از بین رفته است اما بردگی همچنان ادامه دارد و بر زنان تحمیل میشود و نامش فحشاست.

ویکتور

ژاک ژاک روسو:                                                     

شبیه شدن زنان به مردان باعث تسلط مردان بر آنها میشود.

 

ژاک

ماهاتما گاندی:                                                     

(رهبر انقلاب هند)

زن با اینکه به ظاهر درصدد آزادی برآمد ولی در خطر جدی قرار گرفت و آن خطر بازیچه قرار گرفتن و وسیله هوسرانی های مرد شدن است. من ترجیح میدهم که نسل انسان نابود شود تا اینکه بماند و با تبدیل زن یا ظریف ترین مخلوق الهی به یک وسیله عیاشی و شهوت رانی مرد از هر حیوانی پست تر گردد.

گاندی


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ح=حیا | ج=جمال حقیقی | ا=ایمان | ب=بندگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ظاهر و محتویات سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 263
  • بازدید کلی : 4,527